Comunicat en referència al grup de Whatsapp 'Eines per al Repoblament Rural' (ERR)

dimecres 29 setembre 2021

Des de l’Associació de Micropobles de Catalunya som coneixedors del grup de Whatsapp anomenat “Eines pel Repoblament Rural” (ERR).

ENCARAR PROPOSITIVAMENT ACCIONS PER ASSOLIR L’EQUILIBRI TERRITORIAL ÉS PROU IMPORTANT, PER AIXÒ DES DE LES DIFERENTS SECTORIALS DE L’ASSOCIACIÓ DE MICROPOBLES DE CATALUNYA, DES DE JA FA TEMPS, ES TREBALLA DE FORMA TRANSVERSAL I CONJUNTA AMB LES INSTITUCIONS GOVERNAMENTALS (DIPUTACIONS, CONSELLS COMARCALS I EL GOVERN DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA) PERQUÈ EL REPTE DE L’EQUILIBRI TERRITORIAL SIGUI UNA REALITAT.

Accions i projectes entorn de l’habitatge (prova pilot rehabilitació habitatge rural), educació (obertura llars d’infants i escoles rurals), la transició energètica (modificació del decret 16/2019), acció social (projecte acollida refugiats i repoblament), l’agricultura (Cimera del pacte de Milà), la cultura (festival Itinera), com essent part activa en la repartició de material en els moments més àlgids de la COVID-19, i formant part de la Comissió Redactora de l’Agenda Rural de Catalunya. Aquests, entre d’altres, són camps on ja hem aconseguit grans avenços conjuntament amb el Govern Català.

L’Associació de Micropobles de Catalunya manifesta que:
- NO és partícip d’aquest grup de whatsapp d’ERR.
- Segueix i seguirà treballant pels Micropobles com ha fet els darrers 13 anys.

Sempre a la vostra disposició,

Catalunya, 28 de setembre de 2021

COMUNICAT AMC REFERENT A ERR