Comunicat de suport als municipis afectats pels aiguats del 22 d'octubre

dimecres 23 octubre 2019

Davant del fort temporal que ha afectat gran part de Catalunya i, en especial, les comarques de la Conca de Barberà i les Garrigues, volem fer visible el suport de l'Associació de Micropobles als municipis que han patit inundacions i destrosses en els seus termes municipals. Però per sobre dels danys i les pèrdues materials, lamentem els efectes humans devastadors del temporal: un mort i quatre persones desaparegudes.
En aquest context, es fa més necessari que mai exigir compromisos reals de polítiques contra el canvi climàtic i d'accions de manteniment del territori (carreteres, boscos, rius i rieres...). Mentrestant, cal posar en valor que qui s'estima el territori no l'abandona; el cuida. Tot el nostre escalf als veïns i veïnes que es deixaran la pell per a que els seus municipis retornin a la normalitat al més aviat possible. Des de l'Associació de Micropobles ens posem a la disposició de qui ho necessiti.